ponedeljek, 14. maj 2018

Droben metuljček za učiteljico

Bliža se konec leta in jaz bom v juniju letos imela veliko dela, saj sem razredničarka, poleg tega sem zadolžena za zaključno prireditev na šoli. Voščilnica za sinovo učiteljico (eno) je že narejena ... še štiri ...


Najprej sem izdelala zgornjo plast z okenci ... na hrbtno stran sem natančno izrisala okvirčke za kvadratne šablone ter jih z lepilnim trakom začasno pritrdila na podlago. Vajo sem ponovila trikrat. Nato sem na podlago za voščilnico odtisnila štampiljko z abecedo, ki sem jo senčila z modrim Distress Inkom. Preden sem vse zlepila skupaj, sem še odtisnila besedo "hvala", ki sem jo posula s črnim bleščečim reliefnim prahom. Edini dodatek je drobni metuljček, ki razbije sicer zelo ravne linije in togo, strojepisno abecedo, kot domišljija v svetu znanosti.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Najlepši par (Prisrčne čestitke); Marianne Design (Typewriter background)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Max Bringmann KG
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; Distress Ink (Weathered Wood); Ranger embossing powder (White fine; Black sparkle)
DODATKI/ACCESSORIES
metuljček iz papirja
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Srčni metulji); QuicKutz (Square frames)

2 komentarja:

Wei pravi ...

A cute take on the sketch! The typewriter background is perfect for the other challenges. Thanks for playing along with us at CAS Colours & Sketches. Hope we can see your beautiful cards in our future galleries soon.

Patricia Hays pravi ...

The text background is really interesting, and the butterfly is a sweet finishing touch. Thanks for sharing your card at CC&S! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022