četrtek, 3. maj 2018

Dnevnik: Besede sladke kot med

Ko sem videla, kako malo mi manjka, da dopolnim album, sem dobila zagon, za naprej ... rada bi namreč čim prej začela novo knjigo. Podlaga me je čakala že nekaj časa, saj sem pustila stran sredi dnevnika za poseben namen, vendar je minilo že toliko časa, da sem se odločila za nekaj nevtralnega.


Najprej sem naredila šablono za satovje, ki sem ga narisala z rumeno barvico in nato pobarvala z barvicami v gelu. Uporabila sem rumeno s kančkom oranžne. Nato sem skoraj vse uničila, saj sem odtisnila s črno satovje, ki se mi je zmaknilo in je bilo prav klavrno na pogled. Nazadnje sem zmazek prebarvala in se desne strani lotila znova. Čebelo in satovje sem nato raje natisnila na servieto ter tako prenesla na papir. Nazadnje sem čebelo pobarvala z Izink tuši, preostanek rumene sem poškropila po podlagi. Krila sem premazala s pisalom z bleščicami, vendar je sonce šlo za oblak, zato tega nežnega leska nisem mogla dobiti v fotoaparat.

Dobra beseda je kot med: sladka za dušo in zdravilo za telo.

Besedilo sem napisala v Wordu ter ga natisnila na foto papir. Tako je črna zares bleščeče črna. Preden sem besedilo prilepila na svoje mesto, sem čez celo površino kar prostoročno večkrat napisala te besede: "Dobra beseda je kot med ...", kar se vidi na spodnji fotografiji.


Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.


Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzve:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hot of the Press (Bee Happy); Indigoblu (Honeycomb background); Hero Arts (Starburst Lace)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; servieta; foto papir
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth (rumena, oranžna); Leon barvice z gelom (rumena, oranžna); Izink (Mimosa; Turquoise); Sakura Gelly Roll (white; clear star); Crafty Impressions embossing powder (Pimp 400 Opaque White); bela akrilna barva; gesso domače izdelave
DODATKI/ACCESSORIES
kovinska čebelica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool;  tiskalnik Epson L800 (pisava KG Defying Gravity)

8 komentarjev:

Elizabeth Hart pravi ...

Love these fabulous journal pages and the bee theme is perfect! Thanks so much for joining us this time at the Pile it On Challenge, Elizabeth (DT)

Terry pravi ...

Thank you for joining into our challenge from We Love To Create, so sorry I missed you in commenting. If you would like to join into the NEW Challenge we would love to see you Hugs Terry xxx

Keti's Projects pravi ...

Lepo si ustvarjala. Če ne bi razložila postopka, sploh ne bi opazila tvojih "težav" z ozadjem. Hvala, da se igraš tudi z nami na Pile it On. Keti (DT)

Judy Woodland pravi ...

I am so fond of all things "bee", so I really love your layout here with the sweet little bee charm. Great take on the challenge, thank you so much for participating this week at the Mod Squad Challenge
Judy~ Mod Squad Challenge Designer
{Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!


Helen pravi ...

Beautiful project!
Thanks so much for playing at Pile It On!
Helen x

Scrapatini pravi ...

Gorgeous project. So many details. Thanks for joining the Creative Moments Challenge.

Jennifer
Creative Moments Design Team
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/2018/05/challenge-142.html
www.scrapatini.com

Deanne Saunders pravi ...

Gorgeous! Thanks so much for participating in our IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE... challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Jackie T pravi ...

Hi your pages are stunning. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for the current challenge which is always Anything Goes. The sponsor is Sparkle ‘N’ Sprinkle. Hugs Jackie DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022