nedelja, 10. december 2017

Življenje je polno neviht ...

... Pokliči me, ko potrebuješ dežnik. Za prijateljico, s katero se preredko slišiva, še bolj redko se videvava, vendar obe veva, da sva tam, z dežnikom v roki.


Preprosta voščilnica. Osnovo sem izrezala iz črnega kartona, nato sem iz sivega kartona izrezala siv pravokotnik, ki sem ga poštempljala s kapljicami dežja. Nazadnje sem izrezala še rdeč dežnik in misel, ki se iz naslova nadaljuje v prvo poved.


Pred lepljenjem sem vse malo senčila: z belo in sivo barvo podlago s kapljicami, dežnik z več odtenki rdeče in kartonček z besedilom pa le nežno s sivo barvo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Življenje je polno neviht); ScrapBerry's (Raindrops)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
VersaFine (Earl Gray); Distress Ink (Pumice Stone; Barn Door; Fired Brick)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Hero Arts (Small tag frame); Memory Box (Petite umbrella)
PRIPOMOČKI
 Big Shot

6 komentarjev:

Broni pravi ...

What a great way to use the colors! Pretty card!! Thanks for playing along with us this week at the Color Throwdown!

Linda Callahan pravi ...

Sweet card! Love the pop of the red umbrella! Glad you joined us at FMS!

Jen Brum pravi ...

What a great card! I love how well that red umbrella stands out! So fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Kreative Kymona pravi ...

Hello MA-MI!! Such a great card. I love all of those raindrops. Thank you for playing along with CASology this week.

Sherrie K. pravi ...

What great card! I love the simplicity of it! Thanks so much for joining us in the challenge at Scrapy Land!
Sherrie K
Scrapy Land DT Member

Jackie T pravi ...

Hi this is a stunning card. I love it. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for the current challenge which is always Anything Goes. The sponsor Fred She Said. Hugs Jackie DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022