četrtek, 06. julij 2017

Kljunčkova knjiga: Sonce in morje

Mislim, da je pred odhodom na Islandijo to zadnja objava. S sinom se greva hladit na sever Evrope, gledat kite in vulkane.


Najprej sem narisala sonce, čez katerega sem spodaj prelepila moder papir, katerega rob sem izrezala s šablono za valove. Papir sem senčila - malo s temno modro in malo z belo. Nato sem zalepila še ostale elemente: jadrnico, kita in oblak.


Na prostor, ki mi je ostal, sem napisala misel o modrosti. Rob sem naredila črtkan. Barvala sem kar s črnim Copic markerjem. Izbrala sem Konfucijevo misel.


Tri poti vodijo k modrosti: najlažja je VZGOJA; najplemenitejše je RAZMIŠLJANJE - IZKUŠNJA pa je najbolj neprijetna. (Konfucij)


Vse objave knjige za sina najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:

17 komentarjev:

  1. Beautiful! Thank you for sharing at Cardz 4 Guyz
    Jane

    OdgovoriIzbriši
  2. What a fun creation! Thanks so much for playing in our ‘Layers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  3. lovely mixed media page, thank you for joining us at LPOCF and good luck, hugs, Marion

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa, sončna stran. Všeč mi je tudi misel, ki si jo zapisala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely ocean scene and a great way to highlight the throwdown colors! Thanks for joining us in the challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! Love that sun, all the text on the background and the huge wave. Wonderful journal page. I love it. Thank you so much for playing along Simon Says Stamp Summer Sunshine Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Great fun page. Thank you for joining us at The Polkadoodles Crafting Challenge weeks 26/27 Helen DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful journal page! Love the elements that you used! Thank you for joining us this week at LRW.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi Ma-mi - this is a beautiful journal page and I love how you've used our sketch to place the sun, boat and whale elements! Beautiful details in the sea, sky and clouds too. Thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala, ker si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in naredila spet dve lepi strani v tvojem zvezku :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. super cute... thanks for playing along at Feeling Sketchy

    OdgovoriIzbriši
  12. Great pages, and great use of the sektch. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  14. Thank you for joining Scrapy Land Challenge with this beauty!
    Samra DT
    Paper Talk with Samra

    OdgovoriIzbriši
  15. Fabulous project! Thanks so much for joining our Anything Goes Challenge at Polkadoodles
    Claire xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Great journal pages - very creative.


    Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful! Thanks so much for participating in The Crafty Addicts Challenge this time and good luck :)

    OdgovoriIzbriši