sobota, 29. april 2017

Dnevnik: Uživanje ob Kolpi

Poletje 2016 je bilo bolj moreče, predvsem zaradi službe. Eden redkih svetlih žarkov je bil podaljšan vikend ob Kolpi, kjer sem se dobila s starimi prijatelji z odbojke (ta vikend preživimo skupaj vsako leto in le upam, da sem prosta in lahko grem). Zato se tudi misel navezuje na tisti vikend. Bilo je lepo, kot bi bila doma med domačimi ljudmi. Seveda Kljunček je bil z mano in je tudi on neizmerno užival.


Odločila sem se za zelo nežno ozadje, na katerega sem odtisnila podobo morske deklice, ki sem jo posula z belim reliefnim prahom. Šele nato sem se lotila barvanja.

DOM - UDOBJE - SPOKOJNOST

Uporabila sem zeleno barvno lestvico (ne vem, zakaj rep deluje tako modro na fotografiji, mogoče ker je premazan z Wink of Stella, da se blešči).

Dom je kraj, kjer grejejo sončni žarki,
ko zunaj piha veter.

 Misel sem izbrala glede na počutje poleti 2016, ko sem po dolgem času našla spokojnost in sem odmislila skrbi šele v družbi starih znancev. Čeprav sem kampirala, mi ni manjkalo udobje in po več tednih sem našla svoj mir. Seveda je bil Kljunček z mano.


Da bi zadovoljila zahtevam izziva CSI, kjer sodelujem prvič, sem narisala inicialko "K", ki ima hkrati tudi rože in veje, dodala pa sem še arabesko, ta me spominja na igro sonca in senc med listjem dreves in v vodi.

Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.


Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil); Santoro (Merigirl)
PAPIR
reciklirana stara knjiga
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass; Peacock Feathers; Pine Needles; Pickled Raspberries; Faded Jeans; Weathered Wood); Wink of stella; VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm); vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Tiny Bubbles); Taylored Expressions (Circles background - šablona za senčenje)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

8 komentarjev:

Debi pravi ...

Lovely diary page. The white embossing of the image and the coloring are lovely. Thanks for sharing this with us at Tuesday Throwdown Challenge. Good luck. Debi

Pam Tiedtke, or Pammie Lou pravi ...

This is just lovely! So glad you shared it with us at Tuesday Throwdown!
Hugs

brenda pravi ...

Lovely colours to your journal pages. many thanks for joining our Allsorts embossing theme.

B x

Heather pravi ...

This is gorgeous! I love the white embossing, it really gives such a great look! And I just love the colors you used; it definitely gives an undersea look! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Jacki Daniels pravi ...

great make thank you so much for playing along with us this time hope to see you again soon
Polkadoodles
Jacki (PD DT) ♥

Karon pravi ...

Fabulous journal pages. Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge

Karon DT, Polkadoodles

The Crafty Critter pravi ...

Such a beautiful journal page! I love the colors! Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges.
-Miranda DT
TheCraftyCritter.com
Creative Knockouts Sponsored Challenges
Brown Sugar Challenges
SheepSki Designs Challenge
Creative Fingers Challenges
Crafty Creations Challenges

Debbi Tehrani pravi ...

Wonderful journal page! How sweet is that mermaid! So happy to have you playing with us at CSI!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022