ponedeljek, 21. november 2016

Mir, upanje in ljubezen

Voščilnice, kot je ta, so mi najbolj všeč: en bolj ali manj preprost osrednji motiv in veliko belega oz. enobarvno ozadje.


Preprost motiv simpatičnega medvedka z balončkom v roki sem natisnila direktno na podlago za voščilnice, nato sem ga pobarvala s Copic markerji ter odtisnila voščilo.

Želimo vam miru, upanja in ljubezni
Tokrat pri delu nisem bila sama, sodeloval je moj sin, ki je prav tako pobarval svojega medvedka s kroglico in po svoje odtisnil napis. Navdušen je bil, ker je lahko uporabljal moje flomastre. Moram reči, da je pozorno poslušal in spraševal po nasvetih, kako medveda pobarvati najbolje. Mislim, da je moj 8-letnik zelo dobro opravil prvo barvanje s Copic markerji. Neučakano čaka pri računalniku, kaj bom napisala: "Dragi M., rada te imam!"


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Beccy's Place (Stanley's bauble); Ustvarjalni dotik (Želimo ti novo leto)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black; Satin Red); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
/

10 komentarjev:

Kajcyika pravi ...

O vav! Čudovita čestitka!! Zelo zelo zelo mi je všeč

Joyce pravi ...

Such an adorable card. Thanks so much for playing along at CASology this week.

Melissa pravi ...

This is too cute! Love that sweet bear and the pop of red from the ornament!
Thank you so much for joining us over at CASology! :)

Vladuška pravi ...

Tudi meni so takšne voščilnice zelo ljube in krasno si jo izdelala.

Maikreations pravi ...

Really stunning colouring and I love this cute bear ;o))) Thank you for sharing over at the Challenge Up your Life Blog! Happy crafting, Maike ;o)

Natasa pravi ...

Zelo kjut :) Krasno sta pobarvala medvedka!

Susan Raihala pravi ...

Oh, wow! What a cute, cute image, and you colored it so perfectly! I love how you grounded the image, too. Thanks so much for sharing this with the OLS Challenge. Peace be with you!

Dreja pravi ...

Super! Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
LG Dreja

Pat pravi ...

Lovely card with a cute image, thanks for sharing at MTTC.

Pat xx

N-Eva pravi ...

Joj kako ljubko voščilnico si sestavila :-)).Napis zelo paše k temu res simpatičnemu medvedku. Hvala, da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp Neva

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022