sreda, 15. junij 2016

Skodelica kave

Ponavadi poleti iz kave preidem na zeleni čaj, vendar še vedno čakam na pravo poletje, zato mi še vedno bolj tekne kava kot čaj. Tako sem se tudi za motiv na voščilnici odločila za kavo in ne za čaj. Se hecam ...


 Najprej sem kos risalnega lista z debelim čopičem namazala z zelo razredčenim Vintage Photo, to sem na hitro posušila z grelno napravo ter razredčeni Vintage Sepia dodala še Walnut Stain. Spet sem sušila. Z gostejšo Vintage Photo sem naredila packe, posušila ter maskirala za senčenje. Tako sem ustvarila črto. Nazadnje sem še odtisnila štampiljko zapackanega kroga in voščilo. Kartonček sem izrezala s šablono Najlepši par ter ga prilepila na osnovo za voščilnico. Aja, s 3D blazinicami sem prilepila dišečo skodelico kave, ki sem jo narisala in izrezala že na začetku.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Painted circle); Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; risalni list
BARVE
Distress Ink (Vintage Photo; Walnut Stain); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

11 komentarjev:

Jan pravi ...

Cool card xx Jan

Vladuška pravi ...

Odlično si tole naredila.

Susan pravi ...

Terrific card, way to combine challenges. Thanks for sharing at Less is More!

Damjana pravi ...

Čudovita je. Te kavne packe so vrhunske.

Sazzle Dazzle pravi ...

Beautifully done and splattered to perfect although I think you may have missed the one-layer card requirement this week. Sadly by adding panels and banners the card is no longer on the one layer and we are therefore unable to accept it in this week's challenge. Hope you'll play along again and thanks for sharing. Sarah (LIM DT)

MA-MI pravi ...

The banner is drawn with distress inks, just the cup of coffe is popped up. Yes, I that it's a one layer challenge. Tanks for telling me that.

Neets B pravi ...

A lovely design, the brown splatters work really well with the coffee theme. Such a shame you added the panel onto your card base as it's no longer a one layer card.
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Renata pravi ...

Ne boš verjela, ob pogledu na njo mi je kar zadišala. Zelo lepa.

Chrissie pravi ...

Sorry I'm a little late visiting this time!
This is a super creation, however I think you may have missed that our challenge this week is for a One layer card!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Shell Shearer Swinscoe pravi ...

Awesome creation, love the background!

Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this week, good luck!
Hugs Shell xx

Dusi pravi ...

Tole je pa naravnost čudovito.
Res prava pravcata kavna voščilnica.
Jst pač obožujem kavo :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022