ponedeljek, 23. junij 2014

Vespa Special

Voščilnico sem izdelala za Artistic Inspirations - tema "one layer card". Zame je bil tole kar podvig, kako spraviti digitalno štampiljko na kartonček za voščilnice. Tistega, ki ga ponavadi uporabljam, je predebel, zato ga tiskalnik ne požre. Na koncu sem se odločila za kartonček iz 200-gramskega papirja - A4 format sem kar sama prerezala na pol.


Obstaja Vespa 50, ne pa tudi 40. Malo sem se poigrala z napisom - namenjena je prijateljici, ki bo julija praznovala 40 let.


Ustvarila sem, kar se da preprosto voščilnico. Uporabila sem le en odtenek rdeče, Vespo sem še dodatno poudarila z Glossy Accents. Tako ima pravi lakiran videz. Razmišljala sem, ali bi sedež in gume pobarvala v črno, potem sem se odločila, da pustim, tako kot je. Bojim se, da bom nad rezultatom razočarana, časa za izdelavo nove voščilnice pa nimam veliko, saj odhajam v Provanso (ko bo objava vidna, bom že tam).

Rojstnodnevno voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
The Stamping Chef (Vespa 40)
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji (R29); Glossy Accents
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
tiskalnik Epson L800; pisavi (Janda Elegant; SC Doodle)

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Vau, super je! :-)

katarina pravi ...

O, fantastična je!

Vladuška pravi ...

Zabavna je.

Simona pravi ...

In prav rdeča jo naredi zapeljivo.

Janja pravi ...

Odlična je :). Lp

Unknown pravi ...

very sassy card! Many thanks for joining the Rhedd and Rosie’s challenge and good luck!!! Melissa (DT)

Debbie pravi ...

She is a little hottie! Love this in red. Thanks for joining in The Corrosive Challenge, and good luck!

DebbieM - TCC DT

Arwen pravi ...

Love red. Thanks to join us at Time4Scrap.

Mariken pravi ...

Nice card, very beautiful!!
Thank you for joining our challenge at CAS on Sunday!
Mariken xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022