ponedeljek, 29. april 2013

Mojo Monday

Skica pri Mojo Monday me je tako pritegnila, da sem se odločila izdelati voščilnico tik pred iztekom roka za prijavo na izziv.


Voščilnica je zelo preprosta: drevesa in hišo v ozadju od travnika loči črta trave, na travniku pa je traktor.

Voščilnica je bila mojemu sinu tako všeč, da jo je hotel zase. Je že napisal voščilo, da ko bo imel kateri od njegovih prijateljev rostni dan, mu jo bo dal.


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Far Far Hill (Trees); pobarvanke (hiša, traktor)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
JoyCrafts (Grass)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus Photo R200

2 komentarja:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Dobra ideja in prav lepa je,
pozdravček Tamara

Andreja pravi ...

Krasna je in čisto paše v tale čas kmetovanja :-)) Super ideja!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022