sobota, 30. marec 2013

Velikonočni zajček


In tu je še druga velikonočna voščilnica, ki sem jo izdelala v teh dneh. Sem sicer nameravala uporabiti bolj živahne barve, potem pa me je Kljunček opozoril, da zajci že niso modri in rumeni in oranžni in rdeči - sivi so. Naredi sivega zajca, mi je ukazal. No potem sva našla kompromis v rjavem.

Sentiment: Happy Easter

To so moje želje za vse vas.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Velika noč)
PAPIR
domača zaloga papirja; papir Everyday Mom Ideas
BARVE
Archival Ink (Sepia); Distress Ink (Tattered Rose; Vintage Photo)
DODATKI
bela cvetlica, rjav gumb, bel trak, zlat razcepek
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Marianne Design (Ribbon Flower)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug

14 komentarjev:

katarina pravi ...

Uh, ta je pa nekaj posebnega!

Mojca pravi ...

kako je cute! tudi tebi želim lepe praznike. lp

Mary pravi ...

How creative! The ears on this bunny are too cute and the flourishes just accent it perfectly! Thanks for playing along with us this week at Crafty Creations! I hope you get to play along again real soon.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepe praznike tudi tebi in zelo lepo si se potrudila. Zajček mi je všeč.
Lp Tamara

Andreja pravi ...

Joj kako prisrčen zajček in celo na vintage si ga naredila! Zelo je lep! Lepe praznike tudi tebi :-))

catherine pravi ...

This is lovely and thanks for joining in with my challenge this week at Allsorts
x catherine

Craftnut pravi ...

Thanks for joining our challenge at allsorts this week. Tracy x

Klara pravi ...

Zelo je lep... lepe praznike tudi tebi. :)

Janja pravi ...

Zajček je prav simpatičen :). Lp

Tina pravi ...

Kako zelo je ljubek. Dobro barvo sta izbrala! Veselo veliko noč tebi in tvojim.

Vladuška pravi ...

Krasen zajček je. Tudi vam lepe praznike.

Keti's Projects pravi ...

Lušten zajček.

Jana pravi ...

Joj kolk je luškan....

p.s. pri meni na blogu te čaka nagradica.

Lpjana

Goga pravi ...

Lep zajček je, kljunčku pa povej, da so velikonočni lahko tudi pisani :).
Pozdravček od Lili

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022