sobota, 28. julij 2012

Nakitkarsko poletje: Črna eleganca 1


Ne vem več, ali sem preostale črne trikotnike porabila za nakit ali sem iz tistih, ki so mi ostali, naredila angelčke. Mislim, da je slednje bolj verjetno.

 Dva trikotnika sem skupaj z valjem iz oniksa nanizala na spominsko žico za ogrlice. Tudi uhančki so zelo preprosti. Tako so mi všeč, da sem en par izdelala še zase in za sestro.



Pri tem kompletu so uhani enaki kot zgornji, Tokrat so trikotniki trije, vmes pa so kocke iz oniksa. 


Črna je že tako sinonim za eleganco, kompleta s svojimi preprostimi geometrijskimi oblikami to še potrjujeta.

1 komentar:

Hazel pravi ...

Wonderful necklace and earrings - love teh black onyx.

Thanks for coming by to see me and leaving me some lovely comments.

Enjoy the rest of your weekend.

Toodles

Hazel xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022