sreda, 20. oktober 2010

Sobotni nakit

V petek sem izdelala eno kombinacijo, v soboto pa drugo ... tudi v nedeljo nisem bila križem rok, a to bom objavila kasneje.
Spet težave z barvami: obroba je preveč zelena, a skozi 2-mm perlice iz Frogwilla, katere sem izbrala na začetku, se ni dalo napeljati treh vrvic. Hotela sem uporabiti tiste temne z mavričnimi odtenki. Na koncu sem uporabila Miyuki perlice in 4-milimetrske Swarovske.


Tudi ta obesek je zelo majhen, vseeno pa je v originalu večji od prejšnjega.

Tole spodaj pa je poizkus v večjem formatu ... čaka ga podiranje. Zamislila sem si obesek z oranžno-rumenimi in zelenimi 6-milimetrskimi Swarovski, dolgo sem zbirala perlice za obrobo ... preprosto nanizane so te zlatorumene enkratno delovale skupaj, v nakitu pa se preveč bleščijo in popolnoma zakrijejo rumenkaste Swarovski kristalčke. Bom poskusila še z rjavimi.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022