torek, 27. julij 2010

Višinomer ...


... ali kako bi se temu reklo z eno besedo. Služil bo merjenju višine mojega Kljunčka. Še pritrditi ga moram na steno in zarisati črte.

Ja, vem, da sem zelo ekspeditivna ... moj otrok ima že 2 leti, jaz pa sem šele sedaj izdelala merilec višine. Najprej sem ga nameravala kupiti, a mi noben ni bil všeč. Potem je sledilo "zorenje":
1. Kaj naj naredim? Mogoče pa bi to reč izdelala sama.
2. Kako naj se lotim, kateri material naj uporabim za osnovo? Blago? -Ne. Les.
3. Kaj naj narišem? Žirafo ... preveč klišejsko. Polja kot na akvarelu C. Akroyd. Ta motiv sem uporabila za Kljunčkovo voščilnico za prvi rojstni dan.
Takrat sem dobila idejo, v Obiju kupila kos lesa za plot in ga prebarvala v belo. Potem pa čakala - čakala - čakala ... končno sem med enimi počitnicami s svinčnikom skicirala motiv. Pa je spet čakalo - do "tavelikih počitnic". Vseeno pa nisem uspela dokončati do rojstnega dne. Zmanjkal mi je majhen pravokotnik.
Ker je osnova les, ta izdelek prijavljam na 9. izziv pri Craftalnici. Tako izdelek zgleda zadaj. Nima ničesar za obešanje, najbrž ga bom kar prilepila na steno ... upam, da ne bom porabila naslednji 2 leti za izbiranje stene.
Barvala sem z akrili, dodajala sem tudi gel za teksturo in večji lesk. Izdelek izgleda polakiran. Spodaj je nekaj detajlov. Razmišljala sem tudi, da bi nekaj podobnega naredila za kuhinjo ... mogoče za dnevno sobo, ko jo bom prenavljala.

5 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo lušten višinomer. Všeč mi je ker je tako pisan. Ti kar hitro najdi steno in ga obesi.

Vladuška pravi ...

Vidiš, bravo da si ga naredila sama v tej poplavi različne ponudbe. Tudi meni je všeč kako pisan je in zanimiv s temi drobnimi motivi dreves, hiške itd.

Teja pravi ...

Zelo lep višinomer, tako lepega sigurno ne najdeš v trgovini, sedaj ko je večino vse dokaj nakičano, češ da je to otrokom všeč. Tale je absolutno najlepši.

BojaMoja pravi ...

hi hi ... jaz uporabljam kar hladilnik :)))
Najprej sem razmišljala, da bi delala zareze na podboju od vrat, potem pa sem se spomnila, da mogoče pa le ne bomo za zmeraj v tistem stanovanju in da gre hladilnik zagotovo z nami :)))

Drugače pa vse pohvale :) zelo mi je všeč ♥ ♥ ♥

MA-MI pravi ...

Bi pa podboj vzela s sabo ... sploh če je tako kot z našim hladilnikom - ima slabih 10 let in ga moramo menjati.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022