sreda, 28. julij 2010

Album: Kljunček pomaga

Ko me vidi, da tako vneto režem, lepim, sestavljam, razstavljam, rišem, pišem in še marsikaj, Kljunček hoče sodelovati. Ker sem si zadala, da vsak dan uredim slike enega meseca, sem hotela pred spanjem zalepiti slike zadnjih dni avgusta. Težko. Kljunček je hotel barvice najprej, pa flomastre, lepilo, papir itd. Takrat je najbolje, da mu dam. Ne Copicov in vodenih barvic, ampak tiste navadne flomastre in navadne barvice. Ima svoje, a mamine so bolj zanimive.

Nastalo je pa tole. Turkizno zelena podlaga nosi list papirja iztrgan iz zvezka ... nalašč nisem odrezala nacefranega roba. To je moj Kljunček narisal včeraj zvečer. Dodala sem še slikico njegove najljubše risanke.



Barve niso najboljše, ker sem fotografirala v kuhinji. Ob mizi imam steno pobarvano v rdeče in se odseva na posnetkih. Popravila sem, kar se je dalo, a še vedno barve niso naravne. Potem pa sem slike že zalepila. Mogoče pa bom objavila kakšen detajl, da se vidijo resnične barve.

1 komentar:

Teja pravi ...

Zelo luštne podlage za album ustvarjaš in album bo sigurno čudovit.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022