sreda, 16. december 2009

Prva darilna torbica z vsebino

No, danes sem darilce končno oddala in zdaj ga lahko objavim. Sodelavka je bila darila vesela, vsa zbornica pa se je navduševala nad embalažo.


Papir za torbico sem natisnila na 160-gramski papir. Kjer so bile na papirju rožice, sem jih še poudarila s plastičnimi. Vrvico in rožico za zapiranje sem izdelala iz perlic. Perle so iz stare zaloge, mislim, da sem jih približno 5 let nazaj kupila v Šparu. Niso bile točne velikosti, zato je rožica za malenkost nesimetrična, a drugih nisem imela.

Žal sem fotografirala v slabi svetlobi in podlaga (ki se je v živo čisto ujemala z izdelkom) ne poudarja izdelka.

Tukaj je še zadnja stran, je malo obledela od fleša. Se pa lepo vidi, kako se blešči rožica.

Pa še notranjost v origami stilu. V mislih imam še nekaj izboljšav, v naslednji izvedbi.

Pa še vsebina: preprosta ogrlica, perle so iz Hoferja, skombinirala sem 3 komplete skupaj.

S posnetki vsekakor nisem zadovoljna, sem pa toliko bolj z izdelki.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022