sreda, 12. avgust 2009

Moja prva štampiljka iz adigrafa

Včeraj sem se (po dolgem času dogovarjanj) končno osebno spoznala z Didi z otočka. Preživeli sva prijeten "šoping-za-ustvarjanje" popoldan. Obredli sva vse trgovine, ki jih premore Gorica. Ni jih veliko, nekaj pa sva vseeno našli.

Jaz sem nabavila nekaj literature za obdelovanje s fimom, eno štanco, nekaj čudovitih serviet, ker sem imela kljunčka poleg in se je zaljubil v mali "žlafadorček" (kanglo za zalivanje), sem mu ga kupila. Potem pa je z njim mahal z vozička ... pravi vrtnarček.

Glavna stvar, ki me je tudi najbolj navdušila in za katero so me najbolj srbeli prsti, pa je bil kos adigrafa in komplet za rezbarjenje. Že nekaj časa je namreč v meni zorela misel, da bi za preprostejše motive lahko izdelala štampiljke kar sama. Tako bi bilo izdelovanje voščilnic dvojno ustvarjanje.

... ko je Kljunček zaspal, sem se lotila dela. Najprej poskus rabe in drsenja na površini (mreža) ... in nato moja prva štampiljka OBLAČEK. Še nalepiti jo moram na trdo podlago.

Tako sem bila neučakana, da ju sprobam, da sem pograbila prvi kos papirja, ki mi je prišel pod roke.
Sledilo je delanje marmelade, Kljunček že spi, zato bi lahko naredila še eno štampiljko. Le kateri motiv? Moram najti zvezek, kamor sem si skicirala svoje štampiljke ... le kam sem ga dala ...

3 komentarji:

DidiArt pravi ...

o kako lepo... komaj čakam, da vidim tvojo novo štampiljko in to čist lastnoročno narejeno, super... ja bil je prijeten dan, hvala da sem te spoznala.. :)

MA-MI pravi ...

Hvala tebi ... slika je objavljena. Izdelava je zelo preprosta, samo dobro idejo je treba imeti (pa ne preveč tankih črt in na gosto).

BojaMoja pravi ...

:) prima!!! Še ena "okužena" z adigrafom :))

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022